Bijna onderweg!

4 maart 2020 - Genemuiden, Nederland

Hallo allemaal,

Nog een krappe week en dan is het zover, dan gaan we op weg naar Malawi!

We zijn allemaal inmiddels begonnen met het inpakken van onze koffers en het hamsteren voor spullen die we allemaal wel niet denken nodig te hebben. De supermarkten, Kruitvat en Etos hebben inmiddels goud geld aan ons verdient. Ook onze contactpersonen vanuit Malawi hebben inmiddels wel gemerkt dat we bijna weg gaan, want de mailtjes met vragen over of we zelf moeten koken, wassen e.d. vliegen de deur uit.

Gelukkig komt er ook heel wat binnen. We zijn allemaal druk bezig met het verzamelen van spullen en geld voor het ziekenhuis in Malawi. Iedereen helpt mee en daar zijn we heel erg dankbaar voor! Het eerste pakket staat al klaar voor verzending 😊

Wel brengt het corona-virus toch een beetje extra spanning mee. Tot nu toe is het reisadvies nog niet negatief, maar dat zou zomaar kunnen veranderen. Daarbij komt dat de apotheken zo druk zijn met spullen die nodig zijn bij een corona-epidemie, dat het verkrijgen van een PEP-pakket (anti-aids-pakket, je weet maar nooit…) een moeilijke opgave is, waardoor er toch wel een klein beetje stress komt kijken zo kort voor ons vertrek. Maar we zien het niet somber in en kijken vol verwachting uit naar ons vertrek richting Malawi!

Groetjes,

Sanne, (Caroline, Anne en Gerlinda)

(Giften zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom!)

1. W van den Bosch:
    4 maart 2020
    Dames jullie veel succes met de voorbereiding en we hopen jullie dinsdag uit te zwaaien!
    Fam. van den Bosch
  2. Lydia Staring:
    6 maart 2020
    Heel veel succes allemaal.
    Ik heb veel respect en bewondering voor jullie inzet! Kanjers
  3. Familie van Engelen:
    9 maart 2020
    Beste dames,
    Een goede vlucht toegewenst en een gezegende stage periode in Malawi.
    Hartelijke groeten Jeanine, Eline, Bert en Jessica van Engelen
  4. Elise Swart:
    11 maart 2020
    Ik ben benieuwd naar de avonturen die jullie allemaal gaan mee maken. Ik hoop dat jullie veel leren, veel goeds kunnen doen maar ook veel plezier gaan hebben.